Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Οι φίλοι μας τα ζώα!!!

Εδώ και αρκετό καιρό ασχολούμαστε με το θέμα:
Οι φίλοι μας τα ζώα.Ζώα που ζουν κοντά στον άνθρωπο.
Ακολουθούν μέρικές δραστηριότητες,
αν και το θέμα μας δεν το ολοκληρώσαμε ακόμη.
Αξίζει να πούμε ό,τι πολλές δραστηριότητες έγιναν και με την
συνεργασία των παιδιών της Ά τάξης.
Αρχικά φτιάξαμε έναν εννοιλογικό χάρτη για το τι θέλουμε
να μάθουμε.

Ο πίνακας αναφοράς.
Τις καρτέλες τις πήρα από το μπλογκ της Τάνιας.

Κάναμε αντιστοίχιση κεφαλαίων και μικρών γραμμάτων.

Μάθαμε ποιά ζώα φροντίζει ο άνθρωπος και
γιατι έχουν οι άνθρωποι κατοικίδια ζώα.

Παίξαμε με τα γράμματα,συνθέτοντας λέξεις.


Τα παιδιά έφτιαξαν ζωάκια με χάρτινα πιατάκια.
Αρνάκι,

γουρουνάκι,

αγελαδίτσα,

σκυλάκι

αλλά και μάσκες προβατάκια

και αγελαδίτσες.

Κολλήσαν σε κάθε ζωάκι από τι είναι...
Πούπουλα στην κότα,

τρίχες(κλωστή) στο άλογο,

βαμβάκι για το μαλλί του προβάτου.

Μάθαμε τι μας προσφέρει κάθε ζώο και
φτιάξαμε ομαδικές εργασίες.


Βάλαμε στη σωστή σειρά την πορεία για να φτάσει το γάλα στο ποτήρι μας.

Τι μας προσφέρει το άλογο,

Ο σκύλος και η γάτα

Μάθαμε για τον κύκλο ζωής της κότας.

Βάλαμε στη σωστή σειρα τις εικόνες για να φτάσει το αβγό στο πιάτο μας

Λόγω τον ημερών του Πάσχα βάψαμε αβγα και τα κάναμε
κοτούλες και άλλα ζωάκια.

Κάναμε και τα μαθηματικά μας,τόσα-όσα

Με τη βοήθεια των εικόνων που πήρα από την Ελένη Μαμανού
κάναμε προσθέσεις


αφαιρέσεις.

Παίξαμε παιχνίδι μνήμης.Ποιός αριθμός προηγείται::
Ποιός ακολουθεί:::

Βάλαμε τις εικόνες στη σωστή σειρά,
από το μεγαλύτερο στο μικρότερο
και το αντίστροφο.

αλλά και σε ομάδες.

Φτιάξαμε παζλ με αριθμούς


Βρήκαμε τις διαφορές που υπήρχαν στις δύο εικόνες.

Παίξαμε με τις σκιές των ζώων


Κάναμε ασκησούλες προγραφής


.Κάναμε παιχννίδι παρατηρητικότητας
Βρήκαμε τι διαφέρει στην κάθε γραμμη.

Παίξαμε παιχνίδι μνήμης

Μάθαμε τα υποκοριστικά



Παίξαμε ξερή με λέξεις.Σε αυτήν την ξερή δεν ψάνουμε
για την ίδια κάρτα αλλά για κάρτα που η εικόνα της
ομοιοκαταληκτεί με την τελευταία του σωρού.



Παίξαμε το παιχνίδι
"το καπέλο του ταχυδακτυλουργού"
Μέσα στο καπέλο το παιδί-ταχυδακτυλουργός
έχει εικόνες ζώων.Ένα παιδι με κλειστά μάτια τραβάει μια εικόνα
και στη συνέχεια ο μάγος ζητάει από τα παιδιά να πουν λέξεις
που αρχίζουν από το ίδιο φώνημα.

Χωριστήκαμε και σε δύο ομάδες και καταγράφαμε
πόσες λέξεις είχε βρει η κάθε ομάδα.Στο τέλος τις μετρήσαμε
και βγήκε και η  νικήτρια ομάδα.

Έφτιαξα στα παιδιά ένα αγρόκτημα-κουκλόσπιτο

στο οποίο παίζουν ιστορίες και παραμύθια.

Και για το τέλος  ,του α μέρους, υπάρχουν πολυ ωραίες
κατασκευές που έκαναν τα παιδια με τους γονείς τους
με βιβλια που δανείζονταν απο τη βιβλιοθήκη μας.
Από το παραμύθι
"Ο Ποσειδώνας και η Φρουφρου"

"Ο Ποσειδώνας και η Φρουφρου"

"Οι κότες δεν λαλούν"

"Σκάει....το αβγο"

"Λύκος έξω από την πόρτα"

"Τα τρία γουρουνάκια"

"Ο λύκος και τα επτά κατσικάκια"

"Οι μουσικοί της Βρέμης"

"Τα ζωάκια"

Όλα παίρνουν θέση στη γωνιά μας μαζί
με το αγρόκτημά μας!!!
Συνεχίζεται....

10 σχόλια:

  1. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΔΙΟΝΗ!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα Διονάκι!!!!!!!! τέλεια, ολοκληρωμένη προσέγγιση!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχετε κάνει πάααααααρα πολλά και μου αρέσουν όλα πάααααααρα πολύ!!!
    Μπράβο!Μπράβο!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όμορφη δουλειά ......οι μακέτες -αγροτόσπιτο τέλεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΙΟΝΗ! ΠΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΝΑΤΕ!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΔΙΟΝΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω Διόνη η ανάρτησή σου όλη είναι για αποθήκευση!!!!!Και τι δεν κάνατε!!!Όλα μοναδικά!!!Αν ασχοληθώ με το θέμα ξέρω που θα ψάξω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΟΒΕΡΑ ΟΛΑ ΔΙΟΝΗ XILIA MPRABO SAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά κανατε πολύ μεγάλη δουλειά! Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτή κι αν ήταν διαθεματική προσέγγιση!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή