Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Βήματα για τη ζωή:1-7

Βήματα για τη ζωή

Μάθημα 1ο

Φτιάξαμε την αφίσα μας




Μάθαμε πως καθόμαστε στην παρεούλα με την βοήθεια
χρωματιστών σχημάτων.

Μάθημα 2ο

Φιλοφονήσεις

Μαθαίνουμε να κάνουμε  και να δεχόμαστε φιλοφρονήσεις,

μάθαμε τις τεχνικές φιλοφρονήσεων

και με τα παιχνίδια ρόλων που παίξαμε,χαρίζουμε φιλοφρονήσεις στους
αγαπημένους μας συμμαθητές

Μάθημα 3ο

Κανόνες συμπεριφοράς

Φτιάξαμε  και υπογράψαμε τους κανόνες της τάξης μας

και στη συνέχεια τα παιδιά μαθαίνουν τους κανόνες
στο ζωηρό και παρορμητικό βατραχάκι


Παιχνίδι ρόλων:
Ένα καινούριο παιδάκι έρχεται στο σχολείο μας
και δεν ξέρει να χρησιμοποιεί τους μαρακαδόρους και η
συμμαθήτρια του το βοηθάει!!!

Μάθημα 4ο

ΕΙΝΑΙ/ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,Ή/ΚΑΙ

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου
φτιάξαμε ένα βιβλίο χρησιμοποιώντας τις λέξεις του μαθήματος

Τα παιδιά ζωγράφισαν τον πόλεμο και τις συνέπειές του

Έτσι λοιπόν τα παιδιά στον πόλεμο δεν είναι χαρούμενα,
τα λουλούδια ή τα δέντρα,τα σύννεφα ή ο ήλιος κλαίνε,,,

τα σπίτια και οι πλατείες δεν ειναι όμορφα

Ενώ αντίθετα όταν έχουμε ειρήνη

Όλα τα παιδιά είναι χαρούμενα..

Τα λουλούδια ή τα δέντρα,τα σύννεφα και ο ήλιος γελάνε

Τα σπίτια και οι πλατείες είναι όμορφα

Γι' αυτό κι εμείς επιλέγουμε ειρήνη!!!

Με σχόλιο ένος από τα μικρά μου
"κυρία αυτές οι ζωγραφιές είναι ίδιες και διαφορετικές"
δουλέψαμε κι αυτές τις έννοιε παρόλο που είναι σε παρακάτω μάθημα


τι καλύτερο πράδειγμα από τις ζωγραφιές των ίδιων των παιδιών!!!

Μάθημα 5ο

ΚΑΝΕ/ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ,ΑΝ ΠΩ

Μάθημα που το ευχαριστηθήκαμε ομολογουνένως πολύ,
λόγω των πολλών παιχνιδιών




Μάθημα 6ο

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ.ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ;
Όταν λέμε ότι προσέχουμε κάποιον,σημαίνει ότι ακούμε τον ομιλητή μας και ταυτόχρονα αγνοούμε τους περισπασμούς.Είναι μια δύσκολη δεξιότητα να κατακτηθεί από τα παιδιά,ειδικά τη φετινή χρονιά που στην τάξη μου τα περισσότερα παιδιά είναι αγόρια!!!Μετά τη συζήτησή μας,φτιάξαμε την παρακάτω κατασκευή με βάση όλα όσα ειπώθηκαν από τα παιδιά.



Όταν κάποιος μας μιλάει πρέπει να έχουμε τα αυτιά 
μας ανοιχτά για να τον ακούμε...

Πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ορθάνοιχτα....

Κι αν συνεχίζει,,τότε δεν διστάζουμε, του λέμε
ότι μας ενοχλεί....σουυυτ....το λέμε στην κυρία...

Παίξαμε λίγο με αυτό και στη συνέχεια καταγράψαμε τις απόψεις μας
και τα τοποθετήσαμε στη γωνιά των βημάτων για να μην το ξεχνάμε!!!

Παίξαμε λίγο με αυτό και στη συνέχεια καταγράψαμε τις απόψεις μας
και τα τοποθετήσαμε στη γωνιά των βημάτων για να μην το ξεχνάμε!!!


Πραγματικά κατανόησαν το μάθημα και βεβαιώθηκα γι'αυτό στα παιχνίδια ρόλων
αλλά και στο παιχνίδι "ασύρματος",με τον αυθορμητισμό που τα διακρίνει,έκαναν στην πράξη όλα όσα έμαθαν!!!!
Η πρώτη ομάδα είναι ο πομπός

η δευτερή ο δέκτης

και στη μέση τα παράσιτα που με την φασαρία τους
δεν μπορεί να φτάσει το μήνυμα από τον πομπό στον δέκτη


Παιχνίδι αλάτι - πιπέρι

Μικρές,όμορφες,μοναδικές στιγμές με τους βοηθούς της τάξης μας!!!


 1η Βοηθός η Ελένη μου

κι εδώ μαζί με τη μαμά της!!!

2η βοηθός η Δάφνη μου με τη μαμά της

μας διάβασαν το αγαπημένο της παραμύθι!!!

3η βοηθός η Σταυρούλα  μου με τη μαμά της

μας διάβασαν το αγαπημένο της παραμύθι

και η κ.Σοφία μας κέρασε κρέπα,το αγαπημένο γλυκό της Σταυρούλας

4η βοηθός η Βασιλική μου

το βραβείο με τις φιλοφρονήσεις 

Η Βασιλική μας κέρασε κέικ από τα χεράκια της μαμάς της
και το τίμησαν όλοι!!!

Η Βασιλική με τη μαμά της, μας διαβάζουν παραμύθι

και στο τέλος η κ.Ανθούλα χόρεψε μαζί με τα παιδιά!!!!
Επιθυμία της βοηθού μας...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..........

13 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΛΥ -ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία αρχή Διονάκι!!!!!!! Λάτρεψα τα τεράστια αυτιάααααα!!!!!!!!!!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σας!!!υπέροχα όλα!!!καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα πάρα πολύ ωραία!!! Καλή συνέχεια!!! Ομολογώ ότι και εγώ επίσης λάτρεψα τα τεράστια αυτιά (ή τέλος πάντων.... τα τεράστια.... χαρακτηριστικά) Ειδικά τα αυτιά ....μου θύμισε..τον Jumbo το ελεφαντάκι. Κάτι που έβλεπε η κόρη μου μικρή.Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραίες όλες σας οι δραστηριότητες Διονάκι μου!!!! Άξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαταπληκτικές δραστηριότητες!!!Τελικά ο παλιός είναι αλλιώς!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή αρχήηηηηηηηηηηηηηηηηη !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    και συμφωνώ με Άννη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θα σχολιάσω τη δουλειά σου γιατί ξέρεις την άποψή μου για το πόσο προσεγμένα δουλεύεις!!!!Εγώ κοριτσάκι μου θα σταθώ στο "μου" που συνοδεύει τα ονόματα των νηπίων σου!!Αυτό το "μου "τα λέει όλα για την αγάπη σου,για την ποιότητα της δουλειάς σου,και,για το ήθος σου!!!!Σε καμαρώνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διονάκι μου τι ωραία τα προχωράτε τα βήματα και πόσα κάνατε!!!!Κι εγώ λάτρεψα τα τεράστια αυτιά και τα μάτια αλλά και τις καταπληκτικές ζωγραφιές των παιδιών σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πανεμορφη δουλεια ΔΙΟΝΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΙΟΝΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!!!ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΠΡΑΒΟ ΔΙΟΝΗ ΜΟΥ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΣΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή